Президент «Поділля» – кандидат на пост президента ПФЛ

Очільник хмельницького клубу Євген Бейдерман побореться за вакантний пост.

1 вересня 2020 р. відбулись загальні збори засновників ТОВ ФК «Поділля», на яких Євген Бейдерман був висунутий кандидатом в президенти ПФЛ, повідомляє офіційний сайт клубу. Публікуємо програму кандидата.

Програма кандидата в президенти ПФЛ Євгена Бейдермана

2020-й рік став роком неприємних пертурбацій в Професійній футбольній лізі Україні, організація і клуби зіштовхнулись із неприємним викликом сучасності, який розкрив чимало невирішених проблем. Так, їх вирішення потребує часу, потребує значних людських та фінансових ресурсів, але очевидно, що ПФЛ, як організація, яка опікується декількома десятками професійних клубів країни, зачекалася серйозних змін, а у деяких сферах – докорінних змін.

Особливу увагу потрібно приділити поліпшення комерційної складової діяльності ПФЛ та клубів, а також розвитку клубами дитячо-юнацького сектору, аби змагання у Першій та Другій лігах стали основним джерелом для посилення клубів УПЛ та збірних України різних вікових груп.

Взаємодія з УАФ

  1. Робота по вдосконаленню системи атестації клубів, які вже є членами ПФЛ чи планують отримати професійний статус. Акцент на жорсткішій системі відбору, у тому числі в розрізі інфраструктури та фінансового забезпечення, аби склад учасників змагань на протязі сезону не зазнавав змін.
  2. Налагодження контакту з Комітетом арбітрів УАФ для взаємодії та чіткого розуміння співпраці в умовах, коли робота рефері на матчах ПФЛ викликає багато запитань, на яких немає зворотної реакції. В ідеалі інтеграція представника ПФЛ в Комітет арбітрів, за узгодження з УАФ.
  3. Ініціювати надання клубам або хоча б представникам окремих дивізіонів статусу колективних членів УАФ, аби відстоювати інтереси ПФЛ та окремо клубів. Збільшити представництво ПФЛ у Виконкомі УАФ.
  4. Ініціювати перегляд розміру та механізму оплати роботи суддів.
  5. Проведення роботи щодо удосконалення та раціональності регламентних норм УАФ і положення про проведення змагань

Система управління

  1. Прозора структура фінансової діяльності організації, регулярні звіти на офіційному сайті про розподіл коштів та залучену спонсорську допомогу.
  2. Оптимізація кадрового складу ПФЛ, аби не дублювати функції працівників і максимально використовувати їх можливості, при цьому скоротивши фінансове навантаження на бюджет.
  3. Створення спеціального фонду ПФЛ за рахунок спонсорської допомоги чи благодійних внесків для підтримки та преміювання клубів, які входять до складу організації.
  4. Створення незаангажованої системи управління, аби унеможливити будь-які звинувачення на адресу ПФЛ у допомозі тим чи іншим клубам.

Система змагань

  1. Відміна плей-офф між командами Першої та Другої ліги, а прозорий обмін між дивізіонами – чотири клуби вилітають з Першої ліги і чотири клуби поповнюють Першу лігу (по дві кращих з кожної групи Другої ліги).
  2. Оптимізація складу учасників ПФЛ із акцентом на якісну систему відбору. У Першій лізі 16 клубів, у Другій лізі 24 клуби (28 клубів), які розділені на дві зони. Із аматорського чемпіонату піднімаються лише чотири кращих команди за спортивними показниками, за умови наявності відповідної інфраструктури та фінансового забезпечення. З Другої ліги вилітають чотири клуби, які втрачають професійний статус і повинні знову заслужити його отримання через аматорський чемпіонат.
  3. Клуби повинні проводити свої домашні матчі в місцях своєї юридичної реєстрації, тобто мати постійні домашні арени, які мають відповідати певним нормам. Виключення робитиметься лише для тих клубів, які доведуть, що їхні стадіони знаходяться на етапі реконструкції чи на етапі проектно-кошторисної документації.

Розвиток тренерів

  1. Збори тренерів ПФЛ для проведення тренінгів із залученням відомих спеціалістів у вільний від змагань час, стажування молодих кадрах в клубах УПЛ чи найближчого зарубіжжя.
  2. Ініціювати перегляд оплати тренерських курсів у центрі ліцензування УАФ, адже навіть поетапна оплата відлякує багато клубів від роботи по розвитку тренерського складу, із впровадженням відтермінування платежів і залученням коштів УАФ.

Комерціалізація організації та клубів

  1. Створення повноцінного комерційного департаменту ПФЛ або дочірньої компанії із запрошенням кваліфікованих спеціалістів, які здатні вивести маркетингову роботу організації на якісно новий рівень.
  2. Залучення титульного спонсора ПФЛ та брендування іменем спонсора окремих чемпіонатів.
  3. Ставка на поетапне зменшення внесків клубів і вихід на процес самоокупності діяльності ПФЛ за рахунок залучення додаткових спонсорів та партнерів.
  4. Обов’язкові посади в клубах комерційного директора або спеціаліста по маркетингу, проведення відповідних тренінгів задля напрацювання дорожньої карти щодо покращення інвестиційної привабливості клубів .

ПФЛ як резерв для молоді

  1. Трьохступеневий перехід до обов’язкової наявності молоді у заявках клубів Першої та Другої ліги:

Перший сезон – 5 гравців U-19 у заявці на чемпіонат, 2 з яких є вихованцями регіону офіційного базування клубу.

Другий сезон – додається норма із обов’язкової наявності 3 гравців U-19 у заявці на гру.

Третій сезон – додається норма із обов’язкової наявності у стартовому складі 1 гравця U-19.

  1. Перехід чемпіонату U-19 під егіду ПФЛ, із формуванням базисного складу учасників із клубів ПФЛ, які змагатимуться за зональним принципом.
  2. Формування системи преміювання чи знижок клубів, які активно залучають гравців U-19 до матчів чемпіонату, тобто виплата допомоги із спеціального фонду ПФЛ чи знижки на сплату заявкового внеску.

Просування бренду ПФЛ та розвиток медіа

  1. Обов’язкові онлайн-трансляції домашніх матчів для всіх клубів ПФЛ, а у разі відсутності – штрафні санкції.
  2. Обов’язкові посади прес-аташе в клубах чи відповідальних по роботі із ЗМІ, які офіційно оформлені і мають трудові угоди. Проведення регулярних тренінгів та навчань для цих працівників для опанування ними важливих навичок і стандартів висвітлення діяльності клубів.
  3. Обов’язкова наявність офіційного представництва клуба в Інтернеті – веб-сайту з регулярним оновленням інформації.
  4. Створення свого медіапродукту, тобто єдиний пул телетрансляцій клубів ПФЛ з поступовим виходом на його монетизацію, з єдиною айдентикою, оформленням та якістю зображення. Створення додаткових медіапродуктів у вигляді аналітичних програм та оглядів матчів для розміщення на провідних спортивних каналах України.

Взаємодія з органами влади

  1. Конструктивний діалог з органами місцевого самоврядування і облдержадміністраціями щодо розвитку футбольної інфраструктури в регіонах та фінансування професійних футбольних клубів, розвитку дитячо-юнацьких футбольних шкіл.
  2. Ініціювати розгляд та ухвалення Закону України «Про пільгове оподаткування футбольних клубів та ДЮСШ».

You May Also Like